Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på en del spørsmål som våre kunder ofte stiller oss.

Jeg har kjøpt billetter til feil forestilling, hva gjør jeg?
Du får refundert feilkjøpte billetter i billettluka eller kinokiosken, så lenge du henvender deg der i god tid før forestillingen du har kjøpt på starter. Er billetten kjøpt via nett, kan du også sende en e-post til post@ebillett.no, så hjelper leverandøren med refusjon, kjøp deretter nye billetter på riktig forestilling. Dette må også gjennomføres i god tid før forestillingen du har kjøpt på starter.
 
Jeg ser ikke noe program for den dagen jeg ønsker, er kinoen stengt?
Julaften, nyttårsaften og 17.mai er kinoen stengt. Resten av året viser vi film hver dag!
Vi setter opp program for syv dager av gangen, som hovedregel på mandager, for perioden fra førstkommende fredag til torsdag i uken etter.

Enkelte spesielle forestillinger har lengre tids forsalg og ligger derfor tidlig inne i programoversikten, og det kan da se ut som at det er «huller» i programmet vårt – men vi er altså åpne 362 dager i året!
 
Jeg er usikker på om nettkjøpet mitt ble gjennomført, hvordan kan jeg få sjekket dette?
Klikk her!
 
Jeg får ikke tatt utskrift, hvordan får jeg tak i billetter som er kjøpt på nett?
Du trenger ingen utskrift. Ta med betalingskortet som billettene er kjøpt med, evt. bare de siste seks sifrene i kortnummeret, så kan du få skrevet ut billettene dine på kinoen, enten i billettluka eller i kiosken. Om du har smarttelefon er det tilstrekkelig å fremvise QR-koden på skjermen, ved kontrollpunkt før inngang i salen.
 
Jeg har gavekort, kan jeg bruke dette til å betale ved nettkjøp?
Gavekort og Charliebilletter har egen PIN-kode og kan brukes på nett.
 
Jeg har ledsagerbevis, kan jeg kjøpe billetter på nett?
Brukere med ledsagerbevis må fremvise dette ved billettkjøp for å kunne benytte ordningen, billetter kan derfor ikke kjøpes på nett.